- Shop
- Reklamacje
Reklamacje
Formularz Reklamacji Towarów
Wypełnij formularz reklamacji obok:
- Odbierz otrzymaną wiadomość e-mail
- Potwierdź zgłoszenie i wydrukuj wygenerowany formularz reklamacyjny.
Skompletuj przesyłkę:
- Wydrukowany formularz zwrotu
- Dowód zakupu
- Zwracany towar
- Prosimy starannie zabezpieczyć zawartość przesyłki
Wyślij przesyłkę na adres:
- SHOW ROOM: ul. Żeromskiego 36, 26-600 Radom (z dopiskiem "Reklamacja")
Oczekuj na przyjęcie przesyłki:
- Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Regulamin Reklamacji:
Reklamacje
Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy.
Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie produktów. Kolory i wykończenia produktów oferowanych w sklepie mogą nieznacznie różnić się od wyglądu w rzeczywistości. Może wynikać to z ustawień parametrów Twojego monitora oraz z zastosowanych technik fotograficznych. Nie stanowią one podstawy do składania reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni licząc od daty otrzymania przez Sklep reklamowanych towarów.
Klient powinien niezwłocznie poinformować sklep o swoich zastrzeżeniach co do produktu na adres:
marzena.chelminska@o2.pl
Reklamowany towar, odpowiednio spakowany i zabezpieczony należy odesłać na adres siedziby firmy:
"MARZENA C#EŁMINSKA"
ul. Gospodarcza 14J
26-616 Radom
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji całkowity koszt transportu pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
UWAGA! Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie sporządzisz wspólnie z przewoźnikiem Protokołu Szkody w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta.
Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wartość reklamowanego towaru jest zwracana Klientowi przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji całkowity koszt transportu pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
- Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki obejrzyj dokładnie opakowanie. Jeżeli są widoczne jakieś uszkodzenia nie odbieraj jej lub odbierz i sporządź - w obecności listonosza lub kuriera - Protokół Szkody. Na podstawie tego dokumentu możemy uznać reklamację. Kurier po dostarczeniu przesyłki ma obowiązek odczekać, aż sprawdzisz zawartość przesyłki i ogólny stan produktów. W przypadku przesyłki „za pobraniem" sprawdzenie zawartości możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.
- W przypadku stwierdzenia, że produkt został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania Protokołu Szkody i pozostawienia Tobie jego kopii. Uwaga – odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan produktów, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej Protokołu Szkody. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu ze Sprzedającym, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
UWAGA! Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie sporządzisz wspólnie z przewoźnikiem Protokołu Szkody w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta.
W przypadku zwrotów i reklamacji prosimy postępować zgodnie z naszym regulaminem dostępnym pod adresem https://chelminskamarzena.pl/regulamin